O biserică americană a folosit serviciul de micro-blogging, Twitter pentru a spune mai departe povestea patimilor lui Iisus, iar alta din Suedia a dezvelit o statuie a Mântuitorului din cărămizi Lego, noi modalităţi de a-l „vinde” pe Fiul Domnului unei categorii cât mai largi de credincioşi.
Promovarea lui Iisus pe Twitter a fost opera Bisericii Sfintei Treimi din New York, care are sediul chiar pe Wall Street, în inima districtului financiar. Timp de câteva ore, în Vinerea Mare, credincioşii au putut urmări o adaptare a „Patimilor lui Iisus”, relatate în replici de maximum 140 de caractere. Credincioşii au primit update-uri şi prin SMS.
Ideea bisericii suedeze din Vaesteras (la vest de Stockholm) a fost susţinută de toţi enoriaşii. Aceştia au donat 30.000 de de piese Lego pentru statuia care reprezintă Învierea Mântuitorului.
Știre preluată de pe
www.RadioFiladelfia.ro
Oare ii plac lui Dumnezeu asa zisele \" Bune intentii ale noastre \" ? Oare are El nevoie de ajutorul unor mascarici pentru a-si face de cunoscut planul Sau ? Deuteronomul 32:12 Aşa a călăuzit Domnul singur pe poporul Său, Şi nu era nici un dumnezeu străin cu El. Efeseni 4:6 Este un singur Dumnezeu şi Tată al tuturor, care este mai presus de toţi, care lucrează prin toţi şi care este în toţi. 1 Timotei - 2:5 Căci este un singur Dumnezeu, şi este un singur mijlocitor între Dumnezeu şi oameni: Omul Isus Hristos