O asociatie musulmana a anuntat ca incepand cu luna septembrie se pregateste o campanie de publicitate in aproximativ 1. 000 de vagoane de metrou din New York, pentru a promova "frumusetea Islamului".
Campania, care va coincide cu Sarbatoarea Ramadanului, va avea loc pe parcursul lunii septembrie si a fost numita " Merita sa stiti" Ati merita sa cunoasteti). Aceasta initiativa este sponsorizata de Cercul islamic din SUA, iar promovarea acesteia a fost facuta pe Internet de catre imamul Siraj Wahhaj din Brooklyn.
"Orice om are dreptul de a cunoaste ce este cu adevarat islamul, si nu doar imagini si informatii partinitoare auzite in mass-media", spune campania. "Obiectivul este de a corecta intelegerea gresita in ce priveste Islamul. Intr-o inregistrare video difuzata pe YouTube, imamul Siraj Wahhaj justifica aceasta campanie prin faptul ca in fiecare zi în acest oras, 4,9 milioane de oameni folosesc metroul.
Purtatorul de cuvant al Metropolitan Transport Authority (MTA) din New York, Aaron Donovan, a confirmat marti faptul ca aceasta campanie va avea loc " pe tot parcursul lunii septembrie", fiind semnat totodata un contract de 48.000 de dolari.
Republicanul Peter King, reprezentant al statului New York, a protestat impotriva acestei campanii pe site-ul sau, explicand ca " MTA ar trebui sa anuleze aceeste reclame ". " Este deosebit de rusinos ca aceste anunturi publicitare sunt facute în timpul celei de-a saptea aniversari a zilei de 11 septembrie, mai ales pentru ca statia de metrou este considerata o tinta primordiala de catre teroristi ", a comentat Peter King
Știre preluată de pe
www.misiunebis.ro